CCOO organitza la seva 27a Escola d’Estiu, dedicada a les noves formes de treball i precarietat laboral

Dilluns 25 i dimarts 26 de juny, al Neàpolis de Vilanova i la Geltrú (rambla Exposició, 69)

Els dies 25 i 26 de juny tindrà lloc a Vilanova i la Geltrú la 27a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, organitzada per la Secretaria d’Estudis, Participació, Serveis a l’Afiliació i Coordinació dels Òrgans de Direcció del sindicat, sota el títol “Noves formes de treball i precarietat laboral”.

Es farà al Neàpolis de Vilanova i la Geltrú (rambla Exposició, 69), amb l’objectiu de reflexionar i debatre sobre aquestes noves formes de treball i la precarietat que comporten. A l’inici, dilluns a les 15 hores, s’atendrà als mitjans de comunicació que ho requereixin.

Hi participaran, entre d’altres, José Manuel Rúa, Joan Miquel Hernàndez, Carles Roig, Antonio Martín, Adrián Todolí o Marina Subirats. A la inauguració (dilluns a les 15 hores) hi seran  Neus Lloveras, alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf, i a la cloenda (dimarts a les 17.30 hores), hi serà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Podeu veure el programa a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de juny de 2018

Agenda:
Dilluns 25 i dimarts 26 de juny, de 2018
15.00 hores (dilluns); 9.30 hores (dimarts)
Neàpolis – rambla Exposició, 69. Vilanova i la Geltrú