CCOO organitza una jornada sobre xecs servei i el treball de la llar i les cures

Demà divendres, 22 de juny, a partir de les 10 h, al Palau Macaya de Barcelona (Pg. de Sant Joan, 208)

Amb el títol “Xecs serveis: una alternativa per dignificar el treball de la llar i les cures?”, CCOO i el seu Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) organitzen una jornada a Barcelona. Serà demà divendres, 22 de juny, a partir de les 10 h, al Palau Macaya (Pg. de Sant Joan, 108).

Durant la jornada es debatrà, a través de diferents ponències i amb la participació de representants sindicals i patronals europeus, sobre la utilització dels xecs servei en el sector del treball de la llar i les cures. A la cloenda, a les 16.45 h, hi participaran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Vicente Sánchez, secretari general de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO d’Espanya.

Podeu veure el programa a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de juny de 2018