Els delegats i delegades del metall de Tarragona exigeixen a la patronal que desbloquegi la negociació del conveni provincial del sector

L’immobilisme de la patronal APEMTA ens ha portat a un punt mort en les negociacions del Conveni de la indústria siderometal·lúrgica de la província de Tarragona, davant la impossibilitat d’avançar en la consecució d’un acord, que ens aboca irremeiablement al conflicte. CCOO i UGT lamentem la manca de voluntat negociadora que està demostrant la patronal, amb una negativa reiterada a totes les propostes de la plataforma sindical.

En aquest escenari, CCOO d’Indústria i FICA-UGT de Catalunya hem convocat els delegats i delegades del sector a una concentració aquest dimecres, 20 de juny, a les 12 hores, davant la seu de la patronal APEMTA (av. de Roma, 7, de Tarragona) per exigir-li un canvi de plantejament que permeti desbloquejar la negociació del conveni. Així mateix, fem una crida als treballadors i treballadores del sector a sumar-se a aquesta mobilització, que es fa coincidint el mateix dia de la pròxima reunió de la Comissió Negociadora del conveni.

UGT i CCOO advertim la patronal que tenen una última oportunitat per reconduir la situació i mirar d’avançar en les negociacions. En cas contrari, incrementarem la mobilització i convocarem vaga al sector del metall de la província de Tarragona.

El secretari general de CCOO d’Indústria de Tarragona, José Manuel Martín, i el responsable del sector de béns d’equip de FICA-UGT de Catalunya, Manuel Molina, atendran els mitjans de comunicació, a les 12 hores, davant de la seu de la patronal.