Inici de la 6a campanya de recollida de material escolar de la Xarxa Acció Solidària (XAS)

Demà dimecres, 13 de juny, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16)

Demà dimecres, 13 de juny, a les 18.00 hores, l’Espai l’Assemblea de la seu central de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), acollirà un acte per donar un nou impuls a la Xarxa Acció Solidària (XAS), i que significarà el tret de sortida de la 6a campanya de recollida de material escolar.

Comptarà amb l’assistència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat, i les intervencions de Montse Ros, secretària d’Organització i Comunicació i portaveu; Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions, i Ghassan Saliba, responsable de la XAS i Lluita contra la Pobresa de CCOO de Catalunya.

Aquesta campanya, que durarà fins a la tercera setmana de setembre, disposarà de punts de recollida als locals del sindicat per dipositar material que serà distribuït a escoles públiques en barris i municipis amb alt risc d’exclusió social: llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, cinta adhesiva, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2018