27a Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya: “Noves formes de treball i precarietat laboral. Resposta sindical”

Tractarà el tema dels canvis tecnològics que s’estan produint en la nostra societat, i com aquests afecten les formes de treball i de relacionar-nos, però també com això afecta les condicions laborals i la forma d’abordar aquests canvis des de la vessant sindical

Un any més l’Àmbit d’Estudis organitza, els propers dies 25 i 26 de juny, l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, aquest any al Neàpolis de Vilanova i la Geltrú, amb el títol “Noves formes de treball i precarietat laboral. Resposta sindical”. En aquesta ocasió, l’escola tractarà el tema dels canvis tecnològics que s’estan produint en la nostra societat, i com aquests afecten les formes de treball i de relacionar-nos, però també com això afecta les condicions laborals i la forma d’abordar aquests canvis des de la vessant sindical, per poder fer front a la precarietat laboral.

Per tractar aquests temes hi participaran, entre d’altres, José Manuel Rua, Joan Miquel Hernández, Carles Roig, Antonio Martin, Adrià Todolí, Marina Subirats, etc., i es presentarà l’estudi sobre la dimensió de l’economia de plataforma que està elaborant CCOO de Catalunya, juntament amb la Universitat Autònoma de Barcelona. En la inauguració (dilluns a les 15 h) hi seran presents Neus Lloveras, alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, i Josep M. Romero, secretari general de la UI CCOO Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf; i en la cloenda (dimarts a les 17.30 h) hi serà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Programa de l’escola
Formulari d’inscripció