CCOO es reuneix amb l’Ajuntament de Corbera de Llobregat per reivindicar les condicions de les treballadores de l’escola bressol el Petit Corb

No han tingut augments salarials des de l’any 2006

Una delegació de CCOO s’ha reunit amb el Sr. Albert Cañelles, tinent d’alcalde d’Ensenyament, Habitatge i Joventut de Corbera de Llobregat, per demanar l’equiparació salarial de les treballadores de l’escola bressol el Petit Corb amb municipis del voltant, de similars dimensions, i que aquestes condicions apareguin de forma efectiva al plec de condicions del concurs que sortirà en breu.

Cal recordar que aquestes treballadores no han tingut cap augment salarial ni cap millora de les condicions laborals, des de l’any 2006, en què es va obrir el centre. CCOO organitza les treballadores d’aquest sector, amb importants espais de precarietat, i reivindica millores de les condicions de treball “per la mateixa feina, igual sou”.

CCOO continua la seva ofensiva a la negociació col·lectiva en un context de recuperació econòmica que no està significant més equitat social i denuncia la precarietat laboral als serveis que externalitzen les administracions públiques, posant l’accent en l’increment dels salaris, especialment els més baixos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de maig de 2018