Resultat històric de CCOO en les eleccions sindicals de Nestlé

CCOO hem aconseguit un resultat històric en les eleccions sindicals celebrades aquest dijous a l’empresa Nestlé (Esplugues de Llobregat), on hem capgirat la correlació de forces del comitè d’empresa i hem desbancat el sindicat CSIF com a primera força sindical a l’empresa. CCOO tenim ara la majoria absoluta, amb 14 dels 23 delegats i delegades del comitè d’empresa, mentre que SCIF s’ha quedat amb 9.

Fins ara SCIF tenia la majoria del comitè, que era de 21 membres i estava repartit així: 15 CSIF i 6 CCOO. En aquest procés el comitè s’ha ampliat a 23 membres i CCOO hem aconseguit donar la volta als resultats, iguanyant les eleccions sindicals.

CCOO d’Indústria valorem molt positivament aquests resultats, ja que evidencien la bona feina dels delegats i delegades de CCOO a l’empresa i el paper de CCOO en defensa dels interessos dels treballadors i treballadores en la darrera negociació del conveni, un conveni que no hem signat ja que hi havia algunes matèries que xocaven amb els interessos de la plantilla.