Milers de treballadors i treballadores es manifesten per la millora dels salaris

22 de maig de 2018

El dimarts 22 de maig de 2018, CCOO i UGT han convocat una mobilització per reivindicar millores en les polítiques de defensa de la negociació col·lectiva i convenis que garanteixin la recuperació del poder adquisitiu dels salaris. La mobilització ha agrupat tres concentracions en diferents punts de Barcelona, amb diversos sectors i empreses, que posteriorment s’han convertit en columnes que han anat en manifestació fins a la seu de la patronal Foment del Treball per reclamar l’augment dels salaris dels treballadors i les treballadores.

Feu clic per veure
– l’àlbum de fotos de les mobilitzacions a Barcelona per la millora dels salaris del dimarts 22 de maig de 2018
– les declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, a la mobilització a Barcelona el dimarts 22 de maig de 2018
– la intervenció de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, al final de la mobilització a Barcelona el dimarts 22 de maig de 2018