CCOO i UGT es mobilitzen per la recuperació del poder adquisitiu dels salaris als convenis col·lectius

Dimarts, 22 de maig, #AraEnsTocaANosaltres

Amb el lema “Ara ens toca a nosaltres”, el proper dimarts, 22 de maig, CCOO i UGT han convocat una mobilització per reivindicar millores en les polítiques de defensa de la negociació col·lectiva i convenis que garanteixin la recuperació del poder adquisitiu dels salaris.

A Barcelona, hi haurà tres concentracions en diferents punts de la ciutat amb diversos sectors i empreses, que es convertiran en columnes que aniran en manifestació fins la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), on confluiran sobre les 12 hores. En acabar, al voltant de les 12.30 hores, els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i UGT de Catalunya, Camil Ros, atendran els mitjans que ho requereixin.

Les columnes sortiran a les 11.15 hores de l’antiga plaça d’Antonio López, davant de Correos (sectors de l’administració pública, de comerç -campanya de recollida de signatures per la modificació dels horaris comercials-, de construcció, de neteja, hostaleria, etc.); de la plaça del Rei (sectors d’indústria del metall, tèxtil i química -que hi fan assemblea a les 10 hores-) i de la plaça Urquinaona (sectors de sanitat -convenis SISCAT-, d’educació -diversitat funcional, lleure educatiu, formació no reglada i de 0-3 anys-, de pensionistes i jubilats, d’unions del Baix Llobregat, Vallès Occidental o Vallès Oriental, i d’Acció Jove).

El mateix dia 22 també s’han convocat mobilitzacions a Tarragona (12 hores, davant la Confederació Empresarial de la Província de Tarragona (CEPTA), a la rambla Nova, 95), Tortosa (18 hores, a la plaça Gerard Vergés), Girona (11 hores, davant la Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG), al c/ Bonastruc de Porta, 15) i Lleida (a les 12 hores, davant la Confederació d’Organitzacions Empresarials de Lleida (COELL), a la rambla de Ferran, 32).

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de maig de 2018

Agenda:
Dimarts, 22 de maig, de 2018
12.00 hores (parlaments) / 12.30 hores (declaracions)
Davant Foment del Treball – Via Laietana, 32. Barcelona