El 22 de maig, mobilització per la recuperació del poder adquisitiu dels salaris en els convenis col·lectius

CCOO i UGT han convocat una mobilització el proper 22 de maig per reivindicar millores en les polítiques de defensa de la negociació col·lectiva i convenis que garanteixin la recuperació del poder adquisitiu dels salaris.

La mobilització constarà de tres concentracions en diferents punts de Barcelona, amb diversos sectors i empreses, que posteriorment es convertiran en columnes que aniran en manifestació fins a la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), on confluiran sobre les 12 hores. En acabar sobre les 12.30 hores, els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i UGT de Catalunya, Camil Ros, hi atendran als mitjans que ho requereixin.

Les columnes sortiran a les 11.15 hores de l’antiga Plaça Antonio López, davant de Correos (sectors de l’administració pública, de comerç -campanya de recollida de signatures per la modificació dels horaris comercials-, de construcció, de neteja, hostaleria, etc.), de la Plaça del Rei (sectors d’indústria del metall, tèxtil i química -que hi fan assemblea a les 10.00 hores-) i de la Plaça Urquinaona (sectors de sanitat -convenis SISCAT-, d’educació -diversitat funcional, lleure educatiu, formació no reglada i de 0-3 anys-, de pensionistes i jubilats, d’unions del Baix Llobregat, Vallès Occidental o Vallès Oriental, i d’Acció Jove).

A més, també s’han convocat les mobilitzacions següents a:

– Girona, 11.00 hores, davant la Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG), al carrer Bonastruc de Porta, 15.
Lleida, 12.00 hores, davant de la Confederació d’Organitzacions Empresarials de Lleida (COELL), a la rambla de Ferran, 32.
Tarragona, a les 12.00 hores, davant la Confederació Empresarial de la Província de Tarragona (CEPTA), a la rambla Nova, 95.
Tortosa, 18.00 hores, plaça Gerard Vergés

Feu clic per veure:
– el cartell de CCOO de la mobilització del 22 de maig per la recuperació del poder adquisitiu dels salaris en els convenis col·lectius
– el cartell conjunt de la mobilització del 22 de maig per la recuperació del poder adquisitiu dels salaris en els convenis col·lectius

#AraEnsTocaANosaltres