CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona organitza el seu acte central de la campanya en defensa de les pensions públiques a les Franqueses

Amb la participació de Carlos Bravo, representant de CCOO al Pacto de Toledo, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Demà dimarts, 15 de maig, amb el lema “Les pensions són un dret, no un privilegi”, CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona organitza el seu acte central de la campanya en defensa de les pensions públiques, que es duu a terme durant aquestes setmanes realitzant diferents assemblees a les principals localitats del territori.

En aquests actes hem situat les reivindicacions i les propostes de CCOO per garantir la qualitat i la sostenibilitat actual i el futur del sistema públic de pensions i per la recuperació del seu poder adquisitiu:
– Pensions dignes i suficients per a totes les persones pensionistes.
– Eliminar l’índex de revaloració (0,25%) i el factor de sostenibilitat.
– Recuperar els amplis consensos socials i polítics del Pacte de Toledo.

En l’acte, que tindrà lloc a Can Ribas, Centre de Recursos Agraris de les Franqueses, a partir de les 10.00 hores (a les 13.00 hores hi haurà atenció als mitjans de comunicació), hi intervindran:
– Xavier Hernàndez, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona.
– Irene Ortiz, coordinadora Nacional d’Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya.
– Gonzalo Plata, secretari general de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona.
– Carlos Bravo, secretari de Políticas Públicas y Protección Social de la Confederación Sindical de CCOO.
– Javier Pacheco, secretari general de CCOO a Catalunya.

Barcelona, 14 de maig de 2018

Agenda:
Dimarts, 15 de maig, del 2018
10.00 hores (assemblea); 13.00 hores (declas)
Can Ribas, Centre de Recursos Agraris – Camí Antic de Vic, 10. Les Franqueses del Vallès