CCOO al Baix Llobregat organitza l’acte central de la ¡campanya en defensa de les pensions públiques

Amb la participació de Carlos Bravo, representant de CCOO al Pacto de Toledo

El pròxim dilluns 14 de maig, amb el lema “Les Pensions són un dret, no un privilegi”, CCOO del Baix Llobregat organitza l’acte central de la campanya en defensa de les pensions públiques, que s’ha dut a terme durant aquestes setmanes amb la realització de diferents assemblees a les principals localitats del territori.

En aquests actes hem situat les reivindicacions i les propostes de CCOO per garantir la qualitat i la sostenibilitat actual i el futur del sistema públic de pensions i per la recuperació del seu poder adquisitiu:
– Pensions dignes i suficients per a tots i totes les pensionistes.
– Eliminar l’índex de revaloració (0,25%) i el factor de sostenibilitat.
– Recuperar els amplis consensos socials i polítics del Pacto de Toledo.

En l’acte, que tindrà lloc al local de CCOO de Cornellà de Llobregat (Ctra. d’Esplugues, 68) a partir de les 11 hores (a les 13 hores hi haurà atenció als mitjans de comunicació), comptarem amb les intervencions de:
– Joana Solsona, secretària general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf.
– Pol Mena, membre d’Acció Jove – Joves de CCOO del Baix Llobregat.
– Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia de CCOO Catalunya.
– Carlos Bravo, secretari de Políticas Públicas y Protección Social de la Confederación Sindical de CC.OO.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de maig de 2018

Agenda:
Dilluns, 14 de maig, de 2018
11 hores (assemblea); 13 hores (declas)
CCOO Cornellà – Ctra. d’Esplugues, 68. Cornellà