Milers de persones secunden les manifestacions del Primer de Maig de 2018

30.000 assistents a la marxa de Barcelona

El dimarts 1 de maig de 2018, en el Dia Internacional del Treball, milers de persones han sortit al carrer per reclamar més igualtat, ocupació, salaris i pensions. Amb el lema “Ara ens toca a nosaltres!” s’han fet grans concentracions conjuntes de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya a Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, Tortosa, Blanes o Igualada. A Barcelona, prop de 30.000 assistents omplien el recorregut que des de la Plaça Urquinaona baixava per la Via Laietana fins Avinguda Catedral.

Feu clic per veure:
-l’article ‘Ara ens toca a nosaltres’ de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, a El Punt/AVUI del dimarts 1 de maig de 2018
-l’àlbum de fotos de la manifestació de Barcelona del dimarts 1 de Maig de 2018
-les declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a Barcelona el dimarts 1 de maig de 2018
-la intervenció de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuada al final de la manifestació de Barcelona del dimarts 1 de maig de 2018
-l’entrevista a Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, de Via Empresa del dimarts 1 de maig de 2018