Dilluns 23, treballadors i treballadores d’Endesa es concentraran a Madrid davant la seu de l’empresa

La protesta es fa coincidint amb la celebració de la Junta General d’Accionistes

El proper dilluns, 23 d’abril, els tres sindicats d’Endesa (CCOO, UGT i SIE) han convocat una nova mobilització dels treballadors i treballadores del conjunt de l’Estat davant la situació d’incertesa derivada de les polítiques de la multinacional italiana Enel, que té el 70% del capital d’Endesa. Els sindicats denuncien que, en la negociació oberta del V Conveni marc d’Endesa, Enel pretén continuar precaritzant les condicions laborals i augmentar les retallades als treballadors i treballadores, en un marc de beneficis econòmics i increment de les retribucions dels directius.

Per denunciar aquest escenari, CCOO, UGT i SIE convoquen una gran concentració el proper dilluns, 23 d’abril, entre les 11 i les 15 hores, davant la seu principal d’Endesa a Madrid (c. de la Ribera del Loira, 60), coincidint amb la celebració de la Junta General d’Accionistes d’Endesa. Està previst que uns 300 treballadors i treballadores dels diferents centres de treball que Endesa té a Catalunya es traslladin a Madrid per participar en aquesta mobilització.

Els sindicats exigeixen a Enel un pla industrial i estratègic que garanteixi a les plantilles la continuïtat, viabilitat i sostenibilitat de l’empresa a mitjà i llarg termini.

Adjuntem la nota de premsa estatal sobre la convocatòria de mobilització del 23 d’abril.