Presentació del llibre ‘Vides truncades. Repressió, víctimes i impunitat a Catalunya (1964-1980)’, de David Ballester Muñoz

Demà dimecres, 18 d’abril, a les 19.00 hores, al Museu d’Història de Catalunya (Plaça Pau Vila, 3, Barcelona)

Demà dimecres, 18 d’abril, a les 19.00 hores, tindrà lloc al Museu d’Història de Catalunya (Plaça Pau Vila, 3, Barcelona) la presentació del llibre “Vides truncades. Repressió, víctimes i impunitat a Catalunya (1964-1980)”, de David Ballester Muñoz.

El llibre és un estudi sobre vint víctimes mortals de la violència institucional i parainstitucional, entre les quals es troben dos militants de CCOO, durant les darreries del Franquisme i la Transició (morts per la repressió policial en manifestacions, per l’ús i l’abús de les armes de foc per part de policies, per tortures i maltractaments soferts en dependències de l’Estat, o bé per actuacions de l’extrema dreta).

A l’acte intervindran Javier Tébar, professor d’Història Contemporània de la UAB i director de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya, Manel Risques, professor d’Història Contemporània de la UB, i David Ballester, professor d’Història Contemporània de la UAB i autor del llibre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d’abril de 2018