Acte “La llibertat d’expressió, en perill” organitzat per l’Espai Democràcia i Convivència

Dilluns, 9 d’abril, a les 19.00 hores, als Lluïsos de Gràcia, a Barcelona (Plaça del Nord, 7)

Dilluns, 9 d’abril, l’Espai Democràcia i Convivència -del qual forma part CCOO de Catalunya- organitza un acte públic a Barcelona amb el títol “La llibertat d’expressió en perill”.

Tindrà lloc als Lluïsos de Gràcia (Plaça del Nord, 7, Barcelona) a partir de les 19.00 hores, i participaran els periodistes Neus Tomàs (directora de Catalunya Plural) i Pere Rusiñol (membre de la revista Mongolia) i el catedràtic de Filosofia del Dret de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) Josep Maria Vilajosana.

El grup impulsor de l’Espai Democràcia i Convivència el formen les següents entitats i organitzacions: Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), Assemblea Nacional Catalana (ANC), Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), CCOO de Catalunya, Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Lafede.cat-Organitzacions per a la justícia global, Òmnium Cultural, Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), Unió de Pagesos i UGT de Catalunya.

Més informació a la web http://www.democraciaiconvivencia.cat/.

Barcelona, 6 d’abril de 2018

Agenda: