CCOO valorem positivament la readmissió del delegat acomiadat per Cobra

Després de més de tres anys i tres mesos i d’un llarg litigi als tribunals, avui s’ha fet efectiva la reincorporació a Cobra Instalaciones y Servicios d’un treballador, que a més era delegat de CCOO i membre del comitè d’empresa, a qui l’empresa va extingir el contracte de treball al·legant un cas d’ineptitud per desenvolupar la seva feina per causes sobrevingudes. CCOO d’Indústria valorem positivament que finalment s’hagi fet justícia i aquest treballador hagi recuperat la seva feina.

CCOO vam denunciar des del primer moment que l’empresa, en comptes d’adaptar el lloc de treball d’aquesta persona, que pateix una limitació derivada de causes laborals, va aprofitar aquesta situació per acomiadar-la, actuant amb una clara conducta antisindical.

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha acabat donant la raó al treballador, però ha calgut un llarg procés perquè l’empresa acabés complint la sentència i que aquest treballador finalment hagi recuperat el seu lloc de treball, adaptat a les seves circumstàncies.

CCOO lamentem l’actitud de l’empresa en aquest procés, que ha seguit una estratègia de desgast i ha intentat dilatar al màxim els temps per desmotivar el treballador afectat.

Barcelona, 3 d’abril de 2018