CCOO de Catalunya impulsa un servei d’assistència tècnica en matèria de salut laboral

Web, correu electrònic i telèfon de contacte

El Departament de Salut Laboral de CCOO de Catalunya ha posat en marxa una nova via d’accés al servei d’assistència tècnica en matèria de prevenció de riscos laborals per a tots els treballadors/es. És el formulari de consultes tècniques amb el suport i finançament del Ministerio de Empleo y Seguridad Social i de la Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales, F.S.P.

Aquest servei d’assistència no és nou, existeix des de fa molt de temps, però ara intentem arribar a més treballadors/es, siguin o no afiliats, perquè es puguin posar en contacte amb CCOO per resoldre consultes i aspectes relacionats amb la prevenció de riscos laborals.

La via d’accés la trobareu a la web de CCOO en el link següent: https://www.ccoo.cat/noticia/215342/informacio-i-assistencia-tecnica-en-materia-preventiva; així com a través del correu electrònic [email protected] o el telèfon 93.481.27.80 (en horari de dilluns a divendres de 10.00 hores a 14.00 hores i de 16.00 hores a 18.00 hores).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de març de 2018