CCOO exigim un acord que garanteixi la viabilitat i l’estabilitat de l’ocupació al Grup Nupharm

El fons de capital APAX PARTNERS està incomplint els compromisos adquirits

CCOO d’Indústria de Catalunya denunciem que la nova direcció del grup NUPHARM (antic grup Invent Farma), nomenada pel Consell d’Administració d’APAX PARTNERTS, està incomplint els compromisos assumits amb la representació legal de les treballadores i treballadors del grup. La nova direcció ha iniciat un procés de reestructuració, que està comportant la pèrdua de llocs de treball.

Davant d’aquest escenari, CCOO exigim a APAX PARTNERS que aturi el degoteig d’acomiadaments i que es tanqui un acord que garanteixi la viabilitat futura del grup i l’estabilitat de l’ocupació, ja que es tracta d’un grup de prestigi en la indústria farmacèutica de Catalunya. El fons d’inversions APAX PARTNERS va adquirir l’antic grup Invent Farma, compost per les empreses Invent Farma, Laboratoris Lesvi, Inke i Qualigen.

CCOO manifestem el nostre suport a les treballadores i treballadors del grup i rebutgem l’estratègia del fons d’inversió, que només busca rendibilitzar a curt termini la inversió realitzada, com ja ha succeït amb altres adquisicions d’aquest fons, com Panrico o Electro Stocks.