La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO es concentra de nou a Barcelona per la revalorització de les pensions

Demà dijous, 15 de març, a les 10.30 hores, davant l’INSS (c/Sant Antoni Maria Claret amb Pg. de Sant Joan, de Barcelona)

Davant l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per l’any 2018 per part del Govern central, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya torna a concentrar-se a Barcelona per la seva revalorització i pel manteniment del sistema públic de pensions.

Amb el lema ‘Per un treball digne, per unes pensions dignes. No al 0,25%’, CCOO, conjuntament amb la UGT i la Plataforma Unitària de la Gent Gran, ha impulsat concentracions els dies 6 i 15 de març, així com una manifestació dissabte 17 de març al matí a Barcelona (Plaça Urquinaona).

La concentració de demà dijous, 15 de març, es farà a partir de les 10.30 hores davant la seu de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) a Barcelona (c/Sant Antoni Maria Claret, 5-11, amb Pg. de Sant Joan).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de març de 2018