L’Àrea Pública de CCOO de Catalunya impulsa una campanya per la recuperació dels drets arrabassats als empleats i empleades públiques

Roda de premsa del divendres 2 de febrer

El divendres 2 de febrer s’ha explicat en roda de premsa la marxa de la campanya que porta a terme l’Àrea Pública de CCOO de Catalunya per la recuperació dels drets arrabassats als empleats i empleades públiques.

Feu clic per veure:
– L’informe de l’Àrea Pública de CCOO de Catalunya per la campanya per la recuperació dels drets arrabassats als empleats/ades públics.
– El vídeo amb les declaracions de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya; Manuel Fages, secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya; Manuel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, i Ana Rosa Sevillano, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del divendres 2 de febrer de 2018.