Presentació del llibre ‘Els cristians i el moviment obrer. L’experiència catalana durant el franquisme’

Demà dimarts, 30 de gener, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO de Catalunya

Demà dimarts, 30 de gener, a les 18.00 hores, a l’Speakers’ Corner de l’Espai l’Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), tindrà lloc la presentació del llibre Els cristians i el moviment obrer. L’experiència catalana durant el franquisme, d’Emili Ferrando, historiador i membre del Grup de Recuperació de la Memòria Històrica de Benassal.

Aquest estudi explica l’experiència catalana de la repressió exercida pel règim franquista sobre militants obrers cristians, els seus mitjans de comunicació i les mateixes organitzacions apostòliques (HOAC, JOC i ACO), entre els anys cinquanta i principis dels setanta.

A l’acte, organitzat conjuntament amb la Delegació de la Pastoral Obrera de Barcelona, intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Mercè Solé, en representació de la Delegació de Pastoral Obrera, i Emili Ferrando, autor del llibre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de gener de 2018