La Federació d’Educació de CCOO organitza la jornada “Coeducar per innovar”, adreçada a docents, personal educador i de suport educatiu

Demà dijous, 25 de gener, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO Catalunya

La Federació d’Educació de CCOO organitza demà dijous, a les 18.00 hores, una jornada dedicada a la reflexió sobre l’estat de la qüestió de la coeducació a les escoles catalanes, amb el títol “Coeducar per innovar”. L’acte està emmarcat en el cicle d’activitats “L’Educació que volem”.

La jornada comptarà amb la participació de la responsable de Polítiques de Gènere del Departament d’Ensenyament i de professores tant de primària com de secundària.

Entre d’altres aspectes, s’hi inclouran propostes d’intervenció concretes a les aules de primària i secundària, reflexions sobre el marc teòric i un torn obert de paraules

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de gener de 2018