La plantilla de Contact Center d’Alliance Healthcare exigeix uns horaris dignes i compatibles amb la salut i la conciliació

A partir del 29 de gener faran dues setmanes de vaga parcial de dues hores diàries

A partir del dilluns, dia 29 de gener, i durant les dues pròximes setmanes, les treballadores i treballadors del Departament de Contact Center d’Alliance Healthcare España faran dues hores diàries de vaga entre les 11.15 hores i les 13.15 hores, per reclamar a l’empresa uns horaris dignes i compatibles amb la protecció de la salut en el treball i amb la conciliació de la vida laboral i la personal. CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la vaga parcial convocada i exigim a la direcció d’Alliance Healthcare que posi mesures per resoldre aquesta situació.

CCOO denunciem que el personal d’aquest departament, majoritàriament dones, que atén les consultes de les farmàcies, realitza unes jornades que exigeixen una presència de fins a onze hores diàries per suplir la manca de personal necessari per donar cobertura a aquest servei.

Es tracta d’una problemàtica que s’arrossega des de fa anys i a la qual l’empresa no dona solució, la qual cosa comporta un greu risc per a la salut de les persones que treballen en aquest departament, ja que estan sotmeses a una situació psicosocial reconeguda com a molt negativa. Aquestes jornades extremadament llargues també dificulten la conciliació de la vida laboral amb la vida personal dels treballadors i treballadores.

CCOO exigim a la direcció d’Alliance Healthcare España que posi fi a aquesta situació i apliqui les mesures necessàries per garantir unes condicions de treball dignes per a aquests treballadors i treballadores, cap als quals fins ara ha demostrat una falta absoluta de sensibilitat i de voluntat per millorar la seva situació laboral.