CCOO exigeix a Nissan noves produccions que permetin garantir l’ocupació a les plantes catalanes

El sindicat recorda que la multinacional està incomplint l’acord que va signar el 2013

Davant el recent anunci de Nissan sobre la finalització de la producció dels models Pulsar i NV200 Evalia a les plantes catalanes, CCOO exigeix a la direcció europea de Nissan que adjudiqui nous productes a aquestes plantes per garantir l’ocupació tant a l’empresa principal com a les seves proveïdores i subcontractes. Per a CCOO, els treballadors i treballadores han demostrat la seva competitivitat i l’alta qualitat dels vehicles.

La multinacional automobilística confia que la nova e-NV200 i el Navara compensin la recent pèrdua dels dos models. En un comunicat a la plantilla, la Secció Sindical de CCOO afirma que el sindicat no s’asseurà a esperar que les previsions es compleixin. Exigeix a la direcció “el seu màxim compromís i treball” per assegurar l’arribada de nous productes a la planta catalana, que permetin garantir l’ocupació actual i generar nous llocs de treball, tal com es van comprometre en l’acord signat l’any 2013.

En aquest comunicat, la Secció Sindical de CCOO reclama a la direcció europea que recordi al Japó que ha contret un deute amb la planta catalana i amb els seus treballadors i treballadores, “que de sobres han demostrat la seva competitivitat i l’alta qualitat dels seus productes”.