La Xarxa d’Acció Solidària tanca la campanya de Nadal amb la recollida de milers de joguines

La Xarxa Acció Solidaria (XAS), impulsada per CCOO de Catalunya, ha tancat la campanya de Nadal del 2017, amb el lema “Cap nen i nena sense joguina”. Els locals sindicals de CCOO a tot Catalunya han estat els punts de referència de la recollida de joguines i de material escolar (al Barcelonès, Baix Llobregat, Anoia, Alt Penedès, Garraf, Vallès Occidental- Catalunya Central, Vallès Oriental –Maresme-Osona, Girona i altres locals), així com desenes de comitès d’empresa en diferents sectors.

Aquesta campanya ha representat l’expressió de la solidaritat obrera dels afiliats i les afiliades a CCOO de Catalunya i ha aconseguit la recollida de milers de joguines que arribaran als nens i nenes de famílies en risc d’exclusió social o a famílies sense ingressos que no poden arribar a final de mes ni assumir les despeses de comprar joguines als seus fills i filles.

La XAS compta amb la col·laboració de l’Associació Sonrisas per a la distribució de les joguines però també amb la d’altres entitats que treballen amb la infància i la joventut en temes d’inclusió social, com ara la Fundació Trinijove i altres entitats a tot Catalunya.

La XAS es consolida així com una nova referència a Catalunya de la solidaritat obrera i popular, demostrant els valors del moviment sindical català i un nou model de solidaritat, fraternal, igualitari, laic, progressista i transparent.

CAP NEN I NENA SENSE JOGUINA
www.xarxasolidaria.cat