CCOO denuncia l’Associació Catalana d’Empresaris d’Ambulàncies per incompliment del Conveni de transport sanitari

El sindicat guanya una sentència de la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC)

La Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha donat la raó a CCOO en la denúncia interposada pel Gabinet Tècnic Jurídic contra l’Associació Catalana d’Empresaris d’Ambulàncies per incompliment del conveni col·lectiu.

La sentència condemna a abonar durant el període de vacances anual la retribució corresponent a la mitjana de les hores de presència, el plus de nocturnitat, i el plus de diumenge i de festius en els termes sol·licitats.

CCOO farà que aquesta sentència sigui extensible a totes les empreses de transport sanitari de Catalunya, aprofitant la gran tasca feta pel Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de desembre de 2017