Es trenquen les negociacions per un pacte d'empresa

Es convoca vaga a Aparcaments Municipals de Barcelona SA, BAMSA, el 20 de desembre de 2017

Foto

El Comitè d’empresa de BAMSA, Aparcaments Municipals de Barcelona SA, ha convocat vaga pel trencament de les negociacions per un acord o pacte d’empresa.

BAMSA és una empresa híbrida de capital privat (60% SABA) i públic (40% Ajuntament de Barcelona mitjançant BSM.

El personal d’aquesta empresa, com totes les del sector d’aparcaments, arrossega la congelació salarial des de l’any 2012, a causa de la crisi, a més de la precarietat afegida pels ajustaments de personal amb sobrecàrrega de treball i la inestabilitat que suposa l’alt percentatge de contractació en precari.

A més, el tractament dels dies festius empitjora clarament els drets del conveni sectorial, incrementant la jornada anual.

Concretament, les reivindicacions i objectius d’aquesta vaga es refereixen a l’acord o pacte d’empresa del que s’han trencat les negociacions, al no acceptar la direcció de l’empresa la compensació d’excés de jornada de 2017, que el comitè entén com un mínim per arribar a un acord.

La vaga serà el dimecres 20 de desembre de 12 h fins les 16 h.

15/12/2017