Preocupació per la situació a l’Orient Mitjà

Anunci del president Donald Trump d’establir l’ambaixada del seu país, Estats Units, a Jerusalem

CCOO de Catalunya comparteix la preocupació per l’amenaça alarmant a la situació ja difícil de la regió de l’Orient Mitjà que la Confederación Sindical de CC.OO. expressa en un comunicat, després de l’anunci del president Donald Trump d’establir l’ambaixada del seu país, Estats Units, a Jerusalem.

La lluita per la llibertat del poble palestí injustament i durament castigat per les forces d’ocupació israelianes necessita suport i respecte del dret internacional, expressat en les resolucions 242, 338 i 478 del Consell de Seguretat de les Nacions Unides.

La condemna al gest irresponsable del president Trump és molt àmplia dins de les reaccions polítiques a nivell mundial. Aquesta declaració és una irresponsabilitat molt gran que causarà un ulterior greuge per a l’estabilitat de la zona i del patiment de moltíssimes persones.