Exposició “Cooperació Sindical: Solidaritat i Compromís” a l’Hospitalet de Llobregat

Dilluns, 11 de desembre, a les 18.00 hores, al Centre Cultural Bellvitge-El Gornal (Pl. Cultura, 1)

Dilluns, 11 de desembre, a les 18.00 hores, tindrà lloc l’acte de presentació de l’exposició “Cooperació Sindical: Solidaritat i Compromís” al Centre Cultural Bellvitge-El Gornal de l’Hospitalet de Llobregat (Pl. Cultura, 1).

Es tracta d’una exposició conjunta de CCOO i UGT que incideix en aspectes com la vulneració dels drets humans laborals al món, la desigualtat de gènere, el treball infantil, els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), el tractat TTIP, la cooperació sindical directa o la clàusula ecosolidària com a nova forma de cooperació i solidaritat.

En l’acte de presentació intervindran Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, i Josep Santcristòfol, secretari de la Regió Metropolitana d’UGT de Catalunya.

Barcelona, 7 de desembre de 2017

Agenda: