CCOO valora positivament el projecte de reindustrialització de la planta de Valeo de Martorelles

Empresa Class Plastics

Finalment, dos anys després que es tanqués l’acord, la reindustrialització de la planta de Valeo de Martorelles ja és una realitat. L’empresa Class Plastics, de Rubí, que es dedica a la injecció de plàstics, es traslladarà a les instal·lacions de l’antiga Valeo, on començarà a operar a partir del mes de gener. Aquesta proposta industrial ha estat consensuada per la direcció i pels treballadors i treballadores de Valeo.

El projecte industrial de Class Plastics preveu la incorporació inicial de fins a 80 treballadors i treballadores de l’antiga Valeo i la creació d’una borsa de treball.

A més d’aquesta mesura, l’acord incorporava la posada en marxa de processos de recol·locació i de trasllat voluntari a la planta de Valeo de Saragossa i baixes incentivades. D’aquesta manera, el pla social i el pla industrial han donat una solució a tota la plantilla i han permès mantenir l’activitat industrial al territori, amb l’objectiu que tots els treballadors i treballadores poguessin decidir el seu futur i que no fos l’empresa qui els marqués el futur amb la seva decisió.

CCOO d’Indústria de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO de Valeo valorem positivament aquesta notícia, ja que garanteix una solució a l’ocupació i a la continuïtat de l’activitat industrial de la planta de Martorelles, complint amb l’estratègia sindical que ens havíem marcat.

Aquest recorregut no hauria estat possible sense la lluita i tenacitat de tota la plantilla, superant les inclemències d’un conflicte totalment injust i irresponsable per part de l’empresa. La capacitat de mobilització va permetre trobar una solució industrial, laboral i social, i donar sortida a un procés que no només podia arreglar-se per la via econòmica, com pretenia l’empresa. Els treballadors i treballadores de Valeo han estat un exemple en el conflicte i en l’acord, per això el sindicat volem felicitar-los i reconèixer el seu treball.

Fes clic per veure:
noticia i declaracions de Juan Jiménez, SG d’Indústria al Vormaros i portaveu d’extreballadors/ores de Valeo, a l’informatiu de Vallès visió (a partir del minut 1:40)
noticia i declaracions a “el matí de Catalunya Ràdio” (a partir del minut 44)
notícia i entrevista a Juan Jiménez a “Mollet al dia” de Radio Mollet

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya