Manifest de l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya amb motiu del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida

Els avenços en els tractaments mèdics han propiciat grans millores en l’estat de salut així com en l’esperança i la qualitat de vida de les persones amb VIH. No obstant això, aquests avenços no han estat tan significatius en l’àmbit dels drets humans i, en concret, no ho han estat en l’ocupació. Cal tenir en compte, però, que l’ocupació està molt vinculada a la qualitat de vida de la persona, ja que té una alta associació positiva tant amb la dimensió de la salut física com amb la de la salut mental.

Adjunt trobareu el manifest ‘Erradicar la serofòbia, l’estigma i la discriminació envers les persones VIH positives en l’àmbit del treball, el repte de sindicats i entitats civils’.