Acte central: assemblea a la seu del sindicat a Barcelona demà dijous, a partir de les 10.00 hores

CCOO commemora amb diferents actes el Dia Mundial per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, 25 de novembre

Amb el lema “Zero violències masclistes. Ens volem lliures!”, CCOO organitza diferents actes arreu de Catalunya per commemorar el Dia Mundial per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, el 25 de novembre, i fa una crida a participar-hi.

Demà dijous, 23 de novembre, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a partir de les 10.00 hores es farà una assemblea per parlar de violències que s’exerceixen vers les dones i eines per poder-les erradicar. La inauguració serà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general, i Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI, de CCOO de Catalunya. A les 10.30 hores s’hi farà una taula rodona amb Begoña Marugán de la Secretaría de la Mujer de CC.OO. sobre el Pacte d’Estat i experiències. Finalment, a les 12.30 hores es farà una acció i lectura del manifest a la Via Laietana.

D’altra banda, el dissabte 25 de novembre, la Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya participarà a la manifestació convocada a les 18.00 hores a la plaça de la Universitat de Barcelona amb el lema "Ens volem vives, lliures i rebels!".

Més informació dels actes i manifest de CCOO a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de novembre de 2017

Agenda:
Dijous 23 de novembre de 2017
10.00 h (assemblea); 12.30 h (lectura manifest)
Sala d’actes CCOO - Via Laietana, 16, 1a planta. BCN
22/11/2017