Drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre

Permisos retribuïts i no recuperables

CCOO de Catalunya ha editat un full informatiu, en català i castellà, que recull els drets dels treballadors i les treballadores davant les eleccions al Parlament de Catalunya del dijous 21 de desembre.

Al mateix temps, el sindicat s’adhereix a la campanya iniciada per la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) perquè el 21-D sigui considerat no laborable, no recuperable i retribuït, aconseguint així el dret de vot i facilitant la conciliació.

Feu clic per veure
– el full informatiu de CCOO de Catalunya sobre els drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre

– el DOGC sobre la ORDEN TSF/253/2017, de 28 de noviembre, por la que se establecen las instrucciones necesarias para la
diciembre de 2017 (Orden de 28 de noviembre, publicada en el BOE núm. 292, de 1 de diciembre).

– el BOE  amb la Orden ESS/1169/2017, de 28 de noviembre, por la que se establecen las instrucciones necesarias para la participación de las personas trabajadoras en las elecciones al Parlamento de Cataluña del día 21 de diciembre de 2017.