Acte en record de l’històric sindicalista Cipriano García

Dilluns, 20 de novembre, a les 18 hores, al Castell de Castelldefels

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya, amb el suport de l’Ajuntament de Castelldefels, organitzarà dilluns, 20 de novembre, a Castelldefels l’acte “Recordant Cipriano García”. Tindrà lloc al Castell de Castelldefels (av. Manuel Girona, s/n) a les 18 hores, al temps que s’inaugurarà l’exposició “Cipriano García. Els valors de la dignitat obrera”.

Aquest 2017 (90è aniversari del naixement de l’històric sindicalista i polític) es compleixen 25 anys de la Fundació Arxiu Històric de CCOO; el 1995, arran de la seva mort, va passar a denominar-se Fundació Cipriano García.

Intervindran a l’acte Maria Miranda, alcaldessa de Castelldefels; Candela López, primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Castelldefels; Andreu Mayayo, catedràtic d’història de la Universitat de Barcelona, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i presentarà Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de novembre de 2017