CCOO fa una crida a participar a la manifestació de demà a Barcelona contra les agressions feixistes

Demà dissabte, 18 de novembre, a les 12 hores, a Via Augusta amb carrer Ganduxer

CCOO de Catalunya i el Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) del sindicat s’han adherit al manifest contra les agressions feixistes viscudes les últimes setmanes.

És preocupant l’augment d’accions violentes per part de grups feixistes, darrerament al voltant de recents i importants manifestacions a Barcelona, que no han estat denunciades pel PP o organitzacions convocants de concentracions totalitàries.

Per això, CCOO fa una crida a participar a la manifestació unitària de demà, dissabte 18 de novembre, a Barcelona (inici a les 12 hores a Via Augusta amb carrer Ganduxer) contra les agressions feixistes. El lema de la marxa, convocada per Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (entitat a la qual està adherit CCOO de Catalunya) és “Prou impunitat. Defensem la convivència en la diversitat”.

Més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de novembre de 2017