Manifestació #18N contra les agressions feixistes

Prou impunitat! Defensem la convivència en la diversitat

CCOO de Catalunya i el Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers del sindicat s’han adherit al manifest contra les agressions feixistes que hem viscut al llarg de les últimes setmanes. Davant l’augment preocupant de les accions violentes per part de grups feixistes que han gaudit d’una impunitat inacceptable, al Congrés espanyol el PP va impedir una declaració institucional de condemna de les greus agressions feixistes a València del passat 9 d’octubre.

El PP i diverses organitzacions convocants tampoc han denunciat les agressions feixistes al voltant de recents i importants manifestacions a Barcelona.

El feixisme creix a Europa: l’FPÖ amenaça d’entrar al Govern d’Àustria i Le Pen podria guanyar les properes presidencials a França. Ara l’extrema dreta amenaça de tornar a sortir del clavegueram a casa nostra.

La societat catalana està immersa en debats importants. Fem aquests debats de manera democràtica i cívica. Però no donem oxigen a l’extrema dreta, sota cap concepte ni sota cap bandera.

Els punts de vista i els sentiments nacionals hi caben tots. Però el feixisme no és un punt de vista ni un sentiment nacional: és un crim contra la humanitat en potència.

Totes les forces democràtiques i progressistes s’han d’unir en un crit unànime: “No passaran!”.

Per tot això, ajuntem-nos, persones de totes les edats, de totes les procedències, de totes les sensibilitats, en aquesta manifestació unitària contra la presència de grups feixistes a casa nostra i arreu.

Celebrem i defensem la riquesa i la diversitat de la nostra societat.

Manifestació: Dissabte 18 de novembre · 12h · Via Augusta – Ganduxer · FGC Bonanova

Formulari d’adhesió: http://bit.ly/2AiwegG

Esdeveniment al Facebook: https://www.facebook.com/events/752661924919372/

Esdeveniment al Twitter: https://twitter.com/UnitatvsRacisme/status/927900638666723329