Celebrada l’assemblea de Barcelona sobre la situació a Catalunya

Aquest dimarts, 7 de novembre de 2017, CCOO de Catalunya ha organitzat a Barcelona una nova assemblea de delegats i delegades de les que fa a tot el territori per explicar la posició del sindicat davant la situació política, social i laboral catalana.

A l’assemblea, que ha tingut lloc a la sala d’actes del local del sindicat, hi han participat nombrosos representants sindicals que, un cop acabada, han tallat la Via Laietana per demanar la llibertat dels presos amb el lema “Llibertat! Us volem a casa”.

Feu clic per veure:
-l’àlbum de fotos de l’assemblea de delegats i delegades sobre la situació política, social i laboral a Catalunya del 7 de novembre de 2017
-el vídeo del discurs de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, en acabar l’assemblea del 7 de novembre de 2017