Assemblea de delegats i delegades a Cornellà sobre la posició de CCOO de Catalunya davant la situació política catalana

Demà divendres, 3 de novembre, a les 12.15 hores, a la seu del sindicat a Cornellà

Demà divendres, 3 de novembre, a les 12.15 hores, CCOO de Catalunya organitza a Cornellà de Llobregat la segona de les assemblees de delegats i delegades que fa a tot el territori per explicar la posició del sindicat davant la situació política, social i laboral catalana.

Es farà al local de CCOO de Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68) i hi intervindran, entre d’altres, Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf.

Prèviament, a les 12.00 hores i davant la porta del sindicat, es realitzarà una concentració per exigir la millora dels salaris i ocupació de qualitat, en el marc de la negociació col·lectiva.

Més informació:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de novembre de 2017

Agenda:
Divendres 3 de novembre de 2017
12.00 hores (concentració); 12.15 hores (assemblea)
CCOO Cornellà – Ctra. d’Esplugues, 68. Cornellà