Per a nens i nenes d'escoles en barris amb alt risc d'exclusió social

La Xarxa d'Acció Solidària tanca amb èxit la seva cinquena campanya de recollida de material escolar

Foto El 15 d’octubre, la Xarxa d’Acció Solidària (XAS), promoguda per CCOO -entre altres entitats-, ha tancat la cinquena campanya de recollida de material escolar. Un any més, la campanya ha resultat un èxit per la quantitat de material recollit i per la participació solidària d’afiliats i afiliades i pel treball fet pels delegats i delegades del sindicat a les empreses i als territoris.

Més de 50 caixes de material escolar recollits (bolígrafs, gomes, llapis, retoladors, motxilles, llibres, carpetes, quaderns, folis, estoigs i altre material), que distribuïm a desenes d’escoles de Barcelona, Baix Llobregat, Vallès Occidental, Catalunya Central, Vallès Oriental, Maresme i Osona. Com cada any, els criteris de distribució prioritzen escoles públiques ubicades en barris amb alt risc d’exclusió social, i escoles que apliquen el criteri de la socialització del material per arribar al màxim de nens i nenes.

Els propers dies, la XAS iniciarà de nou la seva campanya de Nadal, sota el lema “Cap nen i nena sense joguina i sense material escolar”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de novembre de 2017