Jornada d’acolliment lingüístic a Salt

El 17 de novembre, a l’auditori de la Factoria Cultural Coma Cros de Salt, tindrà lloc “L’acolliment lingüístic: reptes actuals”. Vuitena jornada de presentació de materials i experiències.

En aquesta edició l’objectiu és analitzar, des de la perspectiva de les persones que han viscut un procés d’acollida, el punt en què ens trobem, els encerts i mancances de les polítiques i actuacions d’acollida lingüística que s’han anat desenvolupant, i els reptes que encara es plantegen. Trobareu el programa complet juntament amb el formulari d’inscripció aquí.

Les jornades “L’acolliment lingüístic” són una activitat formativa i alhora de trobada i intercanvi entre professionals i voluntaris que treballen amb persones immigrades. Les organitza la Direcció General de Política Lingüística conjuntament amb la resta de membres del Grup d’Immigració de la Comissió per la Llengua de les Comarques Gironines, del qual el Servei Lingüístic de CCOO de les Comarques Gironines formem part.