X Trobada de Tardor de l’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 23 de novembre, a partir de les 9.15 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

L’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya organitza demà dijous, 23 de novembre, la X Trobada de Tardor a la sala 11 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta).

Després de l’obertura (9.15 h) a càrrec de Jordi Giménez Maluenda, responsable de l’Àrea de Previsió Social Complementària del sindicat, hi haurà els debats “Revisió de la directiva europea de plans de pensions d’ocupació (IORP II)” (9.30 h), “Investigació sobre les inversions alternatives als fons de pensions del Sistema d’ocupació” (10.15 h), i “Política d’inversió dels fons de pensions d’ocupació, diversificació de les carteres i inversions alternatives” (11.15 h), i finalment la cloenda (13.30 h) a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

Podeu accedir al programa complet a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de novembre de 2017