Nou dípctic de la Comissió per la Llengua de les Comarques Gironines

Des de la Comissió per la Llengua de les Comarques Gironines, de la qual el Servei Lingüístic de CCOO de les Comarques Gironines formem part, s’ha editat un díptic que recull quines són les diverses entitats que integren aquest organisme i quina és la funció específica de cada una d’elles.

En aquesta comissió es coordinen les actuacions i les ofertes formatives dels organismes que en formem part, es vetlla per donar una informació global a la ciutadania i es treballa en el foment del català entre les persones nouvingudes (Grup d’Immigració), l’àmbit socioeconòmic (Grup d’Empresa) i dins la justícia (Grup de Justícia).

Si voleu tenir-ne una informació més detallada podeu consultar aquest díptic. Esperem que us sigui molt útil!