Dilluns, 30 d'octubre, a les 18 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Debat "Treball esclau. Passat i present"

Dilluns, 30 d'octubre, a les 18 hores, a l’Speakers’ Corner de l'Espai l’Assemblea a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya organitza el debat "Treball esclau. Passat i present".

En l’acte, emmarcat en la Setmana del Treball Digne que organitza la Fundació Pau i Solidaritat al voltant de la Jornada Mundial pel Treball Digne (7 d'octubre), es farà un diàleg entre el treball esclavitzat en el passat i el que va representar en l’estructura econòmica i social de la ciutat de Barcelona, i el que avui significa el treball d’explotació severa al món i com ens interpel·la. També es presentarà la guia de l’itinerari "Barcelona, llegats de l’esclavitud i l’abolicionisme".

Hi intervindran Javier Laviña, professor d’Història d’Amèrica de la Universitat de Barcelona, i Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya,  presentarà l’acte Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 d’octubre de 2017