Organitzat al Paranimf de la Universitat de Barcelona per la Comissió Independent per al Diàleg, la Mediació i la Conciliació

Celebrat l'acte "Trobem l'entesa a través del diàleg"

Foto El dilluns 23 d’octubre la Comissió Independent per al Diàleg, la Mediació i la Conciliació, formada per representants sindicals, patronals, universitats i altres col·legis professionals, ha organitzat l'acte "Trobem l'entesa a través del diàleg" al Paranimf de la Universitat de Barcelona, fent una crida al diàleg i apostant per una sortida pactada a la situació política de Catalunya, tot trobant vies de diàleg i fugint de posicions extremes.

Feu clic per veure:
- les fotos de l'acte "Trobem l'entesa a través del diàleg" del 23 d'octubre de 2017
- el vídeo de l'acte "Trobem l'entesa a través del diàleg", amb intervencions d'Esther Giménez-Salinas, catedràtica emèrita de Dret Penal i Criminologia de la URL, Francesc Xavier Moreno, professor de la UAB, Milagros Pérez Oliva, periodista, i Federico Mayor Zaragoza, president de la Fundación Cultura de Paz, del 23 d'octubre de 2017

23/10/2017