Web amb els criteris sindicals de la negociació col·lectiva 2018

Noves eines sindicals al teu abast

CCOO de Catalunya ha desenvolupat una nova web amb els criteris sindicals de la negociació col·lectiva 2018, que també estan disponibles des de l’app de CCOO, per tractar els objectius sindicals per a la negociació del proper any i exposar una sèrie d’orientacions agrupades per diverses temàtiques.

La negociació dels convenis torna a ser un moment d’il·lusió, de debat i d’organització col·lectiva. Les reivindicacions no es poden esperar i CCOO vol combatre la pobresa laboral, la precarietat i la desigualtat. El sindicat creu que ha arribat l’hora d’augmentar els sous per sobre de l’IPC i per això cal agilitzar i dinamitzar la negociació col·lectiva i restablir l’equilibri que van trencar les reformes laborals.

Podeu consultar la web amb els criteris sindicals de la negociació col·lectiva 2018 a la següent adreça:

Presentació de la web dels Criteris Sindicals de la Negociació Col·lectiva 2018

Resum-cloenda de la Jornada per a negociadors i negociadores de convenis