Debat sobre el treball digne al món i el paper del moviment sindical

Demà dijous, 5 d’octubre, a les 18.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona, amb Javier Pacheco, secretari general

Aquests dies (del 2 al 7 d’octubre), la Secretaria d’Internacional i Cooperació i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya celebren la Setmana del Treball Digne, al voltant del 7 d’octubre, data designada per la Confederació Sindical Internacional (CSI) com la Jornada Mundial pel Treball Digne.

En aquest marc organitzaran demà el debat titulat “Reflexionant sobre el treball digne al món i el paper del moviment sindical per garantir-lo”. Tindrà lloc, doncs, demà dijous, 5 d’octubre, a les 18.30 hores, a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrari).

Hi intervindran delegats i delegades sindicals de CCOO de Serveis (en representació del sector de les cambreres de pis), de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO (sector de la seguretat privada) i de CCOO d’Indústria (sector d’energia), i Lesbia Amézquita, del Movimiento Sindical, Indígena y Campesino Guatemalteco (MSICG). Ho moderarà Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, i ho presentarà Esther Caballé, directora de la Fundació Pau i Solidaritat. Finalment, les conclusions aniran a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 d’octubre de 2017