Concentració de suport al company Jordi Celdrán, acomiadat per Spark Ibérica

Aquest dijous, 5 d’octubre, coincidint amb la celebració del judici

Aquest dijous, 5 d’octubre, coincidint amb el judici per l’acomiadament del company Jordi Celdrán, delegat de CCOO a qui la direcció de Spark Ibérica va extingir el contracte fa tretze mesos, CCOO d’Indústria ha convocat una concentració de suport i acompanyament a la seu judicial per exigir la seva readmissió.

La concentració començarà a les 9.30 h, a les portes de Spark Ibérica (c. de Miguel Hernández, 31, polígon industrial Pedrosa, l’Hospitalet de Llobregat) i hi assistirà una àmplia representació de CCOO, encapçalada pel secretari general de la federació d’Indústria, José Antonio Hernández.

A les 10 h, es farà l’acompanyament fins a la seu de la Ciutat de la Justícia (av. de la Gran Via, 111, l’Hospitalet de Llobregat), on es farà una nova concentració a les 11 hores, coincidint amb l’inici del judici. En aquesta concentració està prevista l’assistència del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

CCOO ha manifestat des del primer moment el seu rebuig a la decisió de Spark Ibérica i ha convocat diverses accions i mobilitzacions davant el que considerem una clara actitud antisindical de l’empresa, que vulnera flagrantment els drets fonamentals.