CCOO de Catalunya convoca una assemblea de delegats i delegades de l’Àrea Pública

Amb el lema ‘Recuperem el que ens han arrabassat, #ofensiva CCOO’

El dijous 28 de setembre, a les 10 del matí, a la seu de CCOO Catalunya, el sindicat ha organitzat una assemblea de delegades i delegades amb el lema ‘Recuperem el que ens han arrabassat, #ofensiva CCOO’.

Aquesta assemblea se situa en el procés d’ofensiva per la recuperació dels drets arrabassats que CCOO promou i que inclou les principals reivindicacions, estratègies i procés de mobilitzacions.

La recuperació econòmica anunciada en reiterades ocasions pel Govern, ha de traduir-se de manera immediata en uns pressupostos que han de servir per retornar les pagues que ens han pres, per reforçar els Serveis Públics i en la recuperació de l’ocupació, del poder adquisitiu i dels drets laborals. En definitiva, recuperar tots els dels drets arrabassats a les empleades i empleats públics.

Els propers Pressupostos han de comportar un correcte finançament per a totes les administracions públiques (estatal, autonòmica i local) i empreses públiques afectades, que garanteixin uns serveis de qualitat, eficients i en igualtat d’oportunitats per a tota la ciutadania.

Hi intervindran:
– Javier Pacheco. Secretari general de CCOO de Catalunya
– Joan Maria Sentís, Coordinador de l’Àrea Pública de CCOO de Catalunya
– José M. Cuenca, Salut Laboral
– Miquel À. Merino, FSC
– Cèsar Marín, Educació
– M. Àngels Rodríguez, Sanitat

Feu clic per veure el cartell de l’assemblea ‘Recuperem el que ens han arrabassat, #ofensiva CCOO’