CCOO convoca concentració contra la persecució sindical i els acomiadaments de la residència SARquavitae Regina de Barcelona

Demà divendres, 22 de setembre, a les 13.00 hores, al carrer Aribau, 185

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya vol denunciar públicament la situació que pateixen les delegades i els delegats del sindicat a la residència SARquavitae Regina de Barcelona. Es tracta d’una residència amb concert amb l’ICASS (Institut Català d’Assistència i Serveis Socials) i a on CCOO sempre hem guanyat les eleccions sindicals, tot superant els entrebancs que la Direcció ens havia posat a la darrera convocatòria.

L’acció sindical i reivindicacions fetes per les representants de CCOO no han estat mai ben rebudes a l’empresa perquè, entre d’altres coses, els suposa un increment de cost, més personal per atendre als usuaris, cobertura de totes les absències… En definitiva, les nostres reivindicacions sempre han estat una millora de les condicions laborals i per donar una millor assistència.

La resposta obtinguda ha estat sempre la mateixa: que no tenen diners, cosa que des de CCOO no compartim ja que el grup al qual pertany l’empresa continua obtenint beneficis.

La situació actual és que l’actuació de la Direcció de l’empresa ha causat, entre marxes voluntàries i acomiadaments, que haguem perdut 5 persones que anaven a la nostra candidatura a les darreres eleccions. Les pressions i l’obertura dels expedients disciplinaris són el seu mètode, i practiquen unes polítiques repressives vers el conjunt de treballadors i per suposat, per als delegats i delegades.

El darrer acomiadament ha estat el de la presidenta del Comitè d’Empresa i és per això que convoquem una concentració demà divendres, 22 de setembre, a les 13.00 hores, al Centre Corporatiu de l’empresa SARquavitae, situat al carrer Aribau, 185, de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de setembre de 2017